اداره امور ساختمان به عهده مدیر یا مدیران ساختمان است. آن ها می توانند تصمیمات، دستورات و خط مشی کلی لازم برای اداره امور ساختمان را با کمک کلیه ساکنین اتخاذ و صادر نمایند. در واقع مدیر یا مدیران موظفند که اداره امور مربوط به ساختمان را طبق مقررات قانونی و تصمیمات شورای ساختمان که موارد آن قبلا در اساسنامه یا صورت جلسه مجمع عمومی قید شده انجام دهند و نمی توانند بدون توجه به قوانین وتصمیمات مجمع عمومی عادی خودسرانه ساختمان را اداره کنند و در نهایت می توانند این قوانین نهایی شده را در
توجه به بعضی از باید ها و نبایدها و عمل به آن ها توسط ساکنان هر واحد آپارتمانی و در قسمتهای اختصاصی به منظور رعایت حسن همجواری، از وظایف اصلی در زندگی آپارتمان نشینی می باشد. هر چند یکسری از موارد در قانون پیش بینی نشده است ولی رعایت آن ها توسط همسایگان موجب میگردد که از بروز اختلافها و تنشهای گوناگون جلوگیری شود. بنابراین برای آگاهی بیشتر آپارتمان نشینان قوانینی بر اساس شرایط ساختمان وضع می گردد که ممکن است بخشی یا تمام آنها برای سایر آپارتمان ها کاربرد داشته باشد لذا می توان پس از طرح آن در مجمع ساختمان، قوانین مورد توافق را صورتجلسه و در اختیار کلیه ساکنین و مالکین قرار داد.
آنچه باید در مورد نرم افزار مدیریت ساختمان بدانیم؟
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در کاهش مشکلات آپارتمان نشینی
هزینه های نسبی و هزینه های ثابت ساختمان در نرم افزار مدیریت شارژ
نرم افزار مدیریت ساختمان چیست و چه کاربردهایی دارد؟
ارتقای سطح مدیریت ساختمان با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
صرفه جویی در زمان و انرژی ساکنین با گرفتن خدمات مناسب از طریق نرم افزار هومتیک
دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک وکاهش دغدغه های ساکنین
ساختمان ,مدیر ,اداره ,آپارتمان ,ها ,قوانین ,اداره ساختمان ,مدیریت ساختمان ,برای اداره ,نرم افزار ,آن ها ,افزار مدیریت ساختمان ,برای اداره ساختمان
درباره این سایت