شکل زندگی جوامع بشری با گسترش کلان شهرها تغییر چشمگیری داشته است. تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند.
برای مدیر یا مدیران ساختمان، راه حل مدرن و موثر برای حل مشکلات ساختمان های مسی، تجاری و اداری در زمینه مدیریت ساختمان استفاده از
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک با بررسی و نیازسنجی در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و ارائه خدماتی دیگر برای آپارتمان ها و مجتمع های بزرگ در نقش نرم افزار مدیریت آپارتمان در اختیار افراد قرار گرفته است. با توجه به اهمیت مدیریت شارژ ساختمان و نقشی که نرم افزار آپارتمان در اجرای هر چه بهتر آن دارد، موارد مهم دیگری را نیز می توان جزو امکانات اپلیکیشن دانست. امروزه اکثر افراد از این موضوع مطلع هستند که مدیر ساختمان و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی در قبال یکدیگر دارند که رعایت آن ها اامیست و رعایت نکردن آن می تواند پیگرد قانونی را بهمراه داشته باشد. هومتیک با فراهم نمودن امکان ساخت یک حساب کاربری برای مدیر یا هیئت مدیره در نرم افزار شارژ آپارتمان، انجام کارها را آسان نموده است. این حساب کاربری راه اندازی شده در
تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و مطلع نمودن ساکنین از این امور در صندوق ساختمان انجام می شود. بهترین راه برای رفع ابهامات مالی ساکنین بخش صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک است که در صورت وم گزارش با تمامی جزییات ارائه داده می شود.
صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی به ساکنین توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، مدیریت شارژ ساختمان را به شیوه ای جدید راه اندازی نموده است و درصدی جریمه برای افرادی که سهم خود را دیر پرداخت نمایند در نظر گرفته می شود. ساکنین شارژ خود را ماه به ماه پرداخت نموده حتی اگر در واحد خود مستقر نباشند.
یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با این قابلیت ساکنین در جریان مسائل ساختمان و اتفاقات مربوطه قرار می گیرند.
زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.
در هر ساختمان شرط لازم و اساسی برای ایجاد نظم و آرامش بین ساکنین تعیین مرجعی برای قوانین است که این قوانین باید ساده و قابل اجرا برای تمامی ساکنین باشد و بتواند تنش ها و اختلافات را به حداقل برساند.
امروزه با توجه به مشغله کاری و محدودیت زمانی، پیدا کردن مراکزی که خدمات بهینه و مقرون صرفه ارائه دهند کار بسیار دشواری است. با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، خدماتی با کیفیت بالا از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و حتی منزل شخصی افراد قابل ارائه است و این امر با مسئله صرفه جویی در زمان و انرژی مطابقت دارد.
1- محافظت از اطلاعات شخصی ساکنین، جوابگویی صحیح و ایجاد ارتباط مفید نشانه تلاش هومتیک برای ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه با مشتریان است.
2- اعتماد مشتریهای هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقتشناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- برای هومتیک از همه مهمتر آسایش مشتری است. تلاش در زمینه صرفهجویی در زمان و هزینههای ساکنین هومتیک را برای رسیدن به این هدف یاری می نماید.
4- هومتیک جمعی از بهترین متخصصهای فعال در حوزه استارتاپها است و به ساکنین این اطمینان را میدهد که بهترین خدمات را دریافت میکنید.
آنچه باید در مورد نرم افزار مدیریت ساختمان بدانیم؟
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در کاهش مشکلات آپارتمان نشینی
هزینه های نسبی و هزینه های ثابت ساختمان در نرم افزار مدیریت شارژ
نرم افزار مدیریت ساختمان چیست و چه کاربردهایی دارد؟
ارتقای سطح مدیریت ساختمان با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
صرفه جویی در زمان و انرژی ساکنین با گرفتن خدمات مناسب از طریق نرم افزار هومتیک
دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک وکاهش دغدغه های ساکنین
ساختمان ,مدیریت ,نرم ,افزار ,شارژ ,ساکنین ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,مدیریت ساختمان ,ساختمان و ,شارژ ساختمان ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت آپارتمان ,مدیریت ساختمان هومتیک،
درباره این سایت