با گسترش شهر ها، تغییرات قابل توجهی در شکل ست افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند ایجاد شده است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی،
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمانها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمعهای مسی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. با نرم افزار آپارتمان نه تنها مقوله ی مدیریت شارژ ساختمان به خوبی انجام می پذیرد بلکه خدمات دیگری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. نقش و مسئولیت متقابل ساکنین و مدیر ساختمان در برابر یکدیگر و رعایت حقوق یکدیگر، از اصول اساسی در هر ساختمان است. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینهها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینهها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات از جمله خدماتی هستند که با افتتاح حساب کاربری در
تنها زمانی ساکنین در جریان امور مالی صندوق و پرداختی های آن قرار می گیرند که به صندوق ساختمان اپلیکیشن مراجعه نمایند. نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان تهیه گزارشات مالی به تفکیک تراکنش و یا اعضا را فراهم می نماید تا از بوجود آمدن ابهام جلوگیری شود.
نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین، راه جدیدی را در مدیریت شارژ ساختمان بنا نهاده و در صورت دیرکرد در پرداخت هزینه ها، درصدی جریمه با نظر مدیر، قرار داده است. ساکنین شارژ خود را ماه به ماه پرداخت نموده حتی اگر در واحد خود مستقر نباشند.
تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار اطلاع رسانی رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.
زمانی که تعدادی از ساکنین در سفرهای خارج از کشور هستند یا در دسترس مدیر نیستند، تنها راه حل شارژ کیف اعتباری هومتیک به عنوان منبع در دسترس برای مدیر است تا بتواند هزینه ها را از آن برداشت و به حساب صندوق هومتیک واریز نماید.
در تمامی ساختمان ها و مجتمع ها، برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین، نیاز به تعریف یکسری قوانین و مقرراتی به شکل دستورالعمل های ساده است که باید از جانب مدیر و جلسه شورای عمومی ساختمان تایید و قابل اجرا باشد.
در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. دسترسی به خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک آسان می گردد و وقت و انرژی افراد برای انجام سایر کارهای روزانه حفظ می گردد.
1- امانت داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر با کاربران از اقدامات هومتیک در جهت افزایش اعتماد مخاطبان است.
2- در واقع هومتیک سرمایه خود را از اعتماد مشتریان کسب می کند و همیشه در جستجوی ارتقای این سرمایه از طریق وقتشناسی و ارائه خدمت با کیفیت مطلوب می باشد.
3- مهمترین موضوع برای هومتیک آسایش مشتری است. تلاش در زمینه صرفهجویی در زمان و هزینههای ساکنین هومتیک را برای رسیدن به این هدف یاری می نماید.
4- گردآوری متخصصهای فعال در حوزه استارتاپ از دیگر اقدامات هومتیک در جهت وصول اطمینان به ساکنین یک ساختمان و یا مجتمع می باشد.
آنچه باید در مورد نرم افزار مدیریت ساختمان بدانیم؟
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در کاهش مشکلات آپارتمان نشینی
هزینه های نسبی و هزینه های ثابت ساختمان در نرم افزار مدیریت شارژ
نرم افزار مدیریت ساختمان چیست و چه کاربردهایی دارد؟
ارتقای سطح مدیریت ساختمان با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک
صرفه جویی در زمان و انرژی ساکنین با گرفتن خدمات مناسب از طریق نرم افزار هومتیک
دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک وکاهش دغدغه های ساکنین
ساختمان ,مدیریت ,نرم ,افزار ,هومتیک ,شارژ ,نرم افزار ,افزار مدیریت ,مدیریت ساختمان ,ساختمان هومتیک ,می باشد ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت آپارتمان ,مدیریت آپارتمان هومتیک
درباره این سایت